09-07-2023 | Referentie: d6f22bc1-df4c-407d-b7c1-df6270b168f8 |
Regio | Amstelveen |
Salarisindicatie | € 3000 - 4500 per maand |
Werkuren | 40 uur |
Opleidingsniveau | HBO |
Dienstverband | Fulltime |
Provincie | Noord Holland |
Vakgebied | HR |
Heb je ruime ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling binnen een inhouse omgeving en beschik je over een commerciële drive? Ben je een stevige gesprekspartner? Woonachtig in de regio Amsterdam? En op zoek naar een nieuwe uitdaging. Let op een echte uitdaging! Lees dan zeker verder. En wie weet ligt jouw nieuwe droombaan voor het oprapen.
Je komt te werken op een grote en toonaangevende inhouse klantlocatie van onze opdrachtgever. En niet zomaar een klant, de allergrootste! De klant is gevestigd in de regio Amsterdam en hecht veel waarde aan klantbeleving en hospitality.
Wat ga je doen?
Je komt te werken in een strategische en tactische adviesrol richting de klant. Samen met twee gelijkwaardige Inhouse Managers draag je zorg voor de totale klanttevredenheid. Er is sprake van een verdeling op afdelingsniveau. Je bewaakt realisatie van de contractafspraken en financiële doelstellingen van jouw afdelingen en stuurt waar nodig tijdig bij. Je draagt zorg voor het welzijn van de medewerkers en uitzendkrachten. En de dagelijkse aansturing ,coaching en persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers uit jouw team. Je rapporteert zowel aan de klant als aan de Regiomanager uit het inhouse team.
Het team bestaat uit ongeveer 20 medewerkers (recruiters, planners en jobcoaches) en is sterk groeiend. Als slagroom op de taart mag je op korte termijn een heel groot en belangrijk project voor deze klant gaan realiseren. Het betreft echt een veelzijdige, verantwoordelijke en afwisselende uitdaging!
Wat breng je mee?
De inhouse dienstverlening kent voor jou geen geheimen. Je bent werkzaam als Senior Inhouse Intercedent en toe aan een nieuwe uitdaging. Werkzaam als Vestigingsmanager met inhouse kennis en bent op zoek naar de verdiepingsslag bij een account. Of al als Manager Inhouse werkzaam en op zoek naar een grotere uitdagende klant. Je focus komt echt te liggen op het onderhouden en uitbouwen van de klant, het waarborgen van een optimale klanttevredenheid en het creëren van een prettige werkomgeving voor je team. Hiertoe is het belangrijk dat je een goede gesprekspartner bent, overzicht weet te bewaken, resultaat-, klant en kwaliteitsgericht bent. Maar ook een daadkrachtig persoon bent met commerciële en creatieve talenten. Ben je daarnaast woonachtig in de regio Amsterdam en 32-40 uur per week beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou! Reageer dan snel of bel, app met aanvullende vragen naar 06 - 24 515 785 (Bart).
Wat mag je verwachten?
Je komt te werken bij een toonaangevende inhouse klant in een zeer afwisselende en uitdagende functie op strategisch niveau. Je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever. Flexibility verzorgt de werving en selectieprocedure. Dit mag je verwachten;
LEER FLEXIBILITY KENNEN!
Wie werkt met Flexibility, weet: wij zijn energiek, optimistisch en enorm gedreven om het vandaag beter te doen dan gisteren. #omdathetwerkt. We zijn fan van kennis delen en eerlijk werken. We hebben onwijs veel plezier in wat we doen. Kom eens een keer bij ons langs, dan ervaar je dit direct...
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement voor meer informatie.