07-12-2022 | Referentie: 60167cf9-db31-48f7-a22b-0c0b93a7241f |
Regio | Venlo |
Salarisindicatie | € 2300 - 2600 per maand |
Werkuren | 40 uur |
Provincie | Limburg |
Vakgebied | Logistiek |
Opleidingsniveau | MBO |
Dienstverband | Fulltime |
Als administratief logistiek medewerker houd je je bezig met het uitvoeren van administratieve en coördinerende werkzaamheden teneinde bij te dragen aan een tijdige en juiste (administratieve) verwerking en vastlegging van gegevens m.b.t. een afgebakend deel van het inbound en outbound proces.
Vanuit een klantgerichte benadering sturing geven aan de dagelijkse administratieve logistieke processen;
Seizoen voorbereiden middels planmatige aanpak;
Zorgdragen voor efficiënte voortgang van de werkzaamheden van het hele team, waaronder dagelijkse planning in- en uitgaande goederenstroom;
Verrichten van administratieve werkzaamheden met betrekking tot ingekomen goederen (en bijbehorende pakbonnen/facturen) en met betrekking tot uitgaande goederen (met bijbehorende verzenddocumentatie) met als doel tijdige en juiste verwerking en vastlegging van leveringsgegevens;
Bewaken en controleren orderprocessing;
Voorbereiden, het maken van facturen en bevestigen in systeem;
Kwaliteitsbewaking van de dienstverlening;
Logistieke ‘vraagbaak’ en adviseur voor onze nationale en internationale opdrachtgevers;
Een proactieve bijdrage leveren aan onze Lean Six Sigma werkmethodiek;
Verantwoording afleggen aan de Customer Service Manager.
Wat vragen wij van jou?
Ervaring in soortgelijke functie, bij voorkeur binnen een logistieke dienstverlener, is gewenst;
Goede kennis en beheersing van Outlook, Excel, Word en WMS;
Goede communicatieve vaardigheden en positieve instelling;
Commercieel inzicht en proactieve manier van optreden;
Goede kennis en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een vereiste en Duits zijn een pré;
Ervaring in het werken met logistieke processen;
Uitvoeren van kwaliteitsprocedures;
Vermogen om snel en accuraat grote hoeveelheden data te kunnen verwerken;
Flexibel en stressbestendig en bereid tot overwerken in (en indien nodig buiten) het seizoen.
Wat mag je verwachten:
Een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring: € 2300,= / € 2600,=;
Een afwisselende functie met een hoge mate van zelfstandigheid;
Werken in een prettige en internationale werkomgeving;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën; of je nu een week, maand of een jaar bij onze opdrachtgever werkt.
Meer informatie?
Ben je benieuwd naar onze werkwijze of wil je meer informatie over de vacature?
Neem dan een kijkje op www.flexibilitylimburg.nl of bel met Esther Bouwens 06-11692292.
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement voor meer informatie.