28-07-2022 | Referentie: 63c0c95c-61cb-4310-b3b4-fdc4c6f0b792 |
Regio | Maastricht Airport |
Salarisindicatie | € 2500 - 2700 per maand |
Werkuren | 40 uur |
Provincie | Limburg |
Vakgebied | Gezondheidszorg |
Opleidingsniveau | MBO |
Dienstverband | Fulltime |
We zijn op zoek naar meerdere administratief medewerker(st)ers !
Voor een van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar twee nieuwe collega’s ter uitbreiding van hun (finance) team.
Binnen deze afdeling gaat een grote migratie plaatsvinden naar een ander systeem en daardoor is alle hulp welkom.
Aanbod
Je komt te werken in een professionele omgeving met een klein(er) team. De mogelijkheid tot hybride werken is zeker aanwezig. Ongeveer 50% van de tijd werk je op kantoor. De werkweek is fulltime (40u). Tijdens de procedure zullen er maximaal 2 gesprekken plaatsvinden.
De verdere voorwaarden zijn: een prima salaris (€ 2500-2600,- euro bruto), een gedegen pensioen regeling en uiteraard een reiskostenvergoeding. De werkweek is een fulltime week (40u). De locatie is Maastricht-Airport.
Wat ga je zoal doen?
Je coördineert de binnenkomende facturen en verzamelt deze. Na controle en verificatie , voer je de facturen in het systeem. Uiteraard check je ongebruikelijke of twijfelachtige factuuritems of prijzen. De facturen van bijvoorbeeld leveranciers controleer je en de gegevens voer je wederom in en upload je in het systeem. Onkosten houdt je bij en onkostendeclaraties verwerk je.
Is er een verschil ? Dan ga je op onderzoek uit en los je dit op. De gegevens niet compleet of incorrect? Dan update je de leveranciersbestanden met betalingsgegevens.
Het bedrijf
Onze opdrachtgever is werkzaam in de medische sector. Je zult bijvoorbeeld contact hebben met ziekenhuizen of gerelateerde leveranciers. Ze zijn onderdeel van een corporate omgeving maar hier merk je zelf niet veel van op de locatie zelf. In Maastricht-Airport werken ongeveer zo’n 50 personen. De taal is voornamelijk Nederlands maar het zal zeker voorkomen dat er ook Engels gesproken moet worden.
Achtergrond van de kandidaat
Je hebt ervaring in administratief werk en je hebt al ervaring met het inboeken van facturen;
Je spreekt goed Engels maar dit hoeft zeker niet vloeiend te zijn;
In je werk ben je nauwkeurig en wil je zaken graag weten én oplossen.
Contact?
Ga gelijk met ons in contact als je meer informatie wilt over deze vacature of de opdrachtgever. Bel ons op 046-2077010 en vraag naar Nienke Klaar.
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement voor meer informatie.