02-11-2020 | Referentie: 096026e6-e882-4fe4-8993-ac9cb6b7dee0 |
Regio | Terneuzen |
Werkuren | 40 uur |
Provincie | Zeeland |
Vakgebied | Logistiek |
Opleidingsniveau | HBO |
Dienstverband | Fulltime |
Als Logistiek Administratief Medewerker ben je de eerste schakel tussen de klanten en de organisatie op het gebied van uitgaande zendingen. Jij zorgt ervoor dat orders op een juiste wijze worden geboekt en administratief worden afgehandeld. Daarnaast informeer jij de klant over onder andere de status van bepaalde orders. Je bent de contactpersoon voor onze klant en vertaalt de wensen van de klant naar interne afdelingen.
Verder bestaat je dag uit:
Tot slot denk je samen met jouw directe collega's mee over verbeterprocessen hoe taken kunnen worden vergemakkelijkt.
Wat vragen wij?
Wat bieden wij?
Heb jij het in je om deze organisatie te versterken als Logistiek Administratief Medewerker in regio Terneuzen? Solliciteer dan snel door je CV en een korte motivatie te sturen naar.
Inhoudelijke vragen over de vacature? Onze recruiters René Bartelen en Sharmaine Bartelen beantwoorden met plezier je vragen. Bel of WhatsApp René via 06 14649775 of Sharmaine via 06 38073781 of stuur een mail naar zuidwest@flexibility.nl.
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement voor meer informatie.