Gesprekscoach voor groeiend klantcontactcentum!

03-09-2020 Referentie: fe0f083f-a113-4619-be82-4d35aa11e600
Regio Veenendaal
Provincie Utrecht
Vakgebied Automotive
Opleidingsniveau MBO
Dienstverband Fulltime
Voor klantcontactcentrum NIKKI van Emil Frey Nederland in Veenendaal zijn wij op zoek naar een senior agent / gesprekscoach.

Als gesprekscoach verzorg je de coaching van klantcontact medewerkers om de gesprekskwaliteit te optimaliseren. Je levert op deze manier een belangrijke bijdrage aan de gestelde klantdoelen. In deze functie ben je erop gericht op de kwaliteit en de verbetering van de gesprekken met klanten en prospects. Door jouw coaching help je de agent om met meer kennis en vertrouwen betere gesprekken te voeren. Je werkt hiervoor met meerdere teams samen en het gaat om zowel inbound als outbound gesprekken.

Taken:
- Jij zorgt er samen met de agents voor dat de gesprekskwaliteit wordt verhoogd en op een hoog niveau blijft. Hiervoor organiseer je coaching sessies, zowel individueel als in groepsverband;
- Je geeft vorm en inhoud aan ontwikkeltrajecten en monitort de voortgang en rapport hierover aan het management;
Jij realiseert samen met de agents dat de afhandeltijd binnen de gestelde norm blijft, dat het gesprek optimaal wordt gevoerd en dat de klanttevredenheid verbeterd;
- Jij straalt professionaliteit uit en beïnvloedt direct en indirect en in positieve zin het functioneren van het klantcontactcentrum.

Wij vragen
Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau;
Je hebt recente en relevante ervaring met het coachen van agents en/of sales professionals;
Je hebt uitstekende coaching vaardigheden en een prima track record van gerealiseerde veranderingen in het functioneren van mensen;
Je weet individuen en het team te triggeren en te boeien;
Je bent betrokken bij de inhoud van het product of de dienst van de gesprekken;
Je bent communicatief en sociaal vaardig.

Wij bieden
Emil Frey Nederland is één van de grootste dealerholdings in Nederland en vertegenwoordigt elf verschillende automerken, waaronder Audi, BMW, MINI, Peugeot en Hyundai. Emil Frey streeft naar een leidende positie in de Nederlandse automotive branche. Hierbij staan klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en persoonlijk contact centraal staan. Emil Frey heeft vestigingen op meer dan vijftig plekken in Nederland en combineert de kracht van lokaal ondernemen met een voordelen van een grote, sterke speler. In 2013 heeft Emil Frey onder de naam NIKKI een klantcontactcentrum opgericht, om de dealerbedrijven te ondersteunen bij een proactieve en optimale klantbenadering.Wat maakt deze baan zo aantrekkelijk?
-flexibiliteit in uren
-flexibiliteit in werktijden
-vast roosterKlik op onderstaande link voor een indruk van het klantcontactcentrum.
https://www.youtube.com/watch?v=REbFqZ4THDY&t=3s




Deze baan is niet meer beschikbaar.

Ken je ons motto? Wij gaan door waar anderen stoppen. En dus helpen we je graag verder. Hieronder gaan we er alvast vanuit dat je een soortgelijke baan zoekt.

Functie of trefwoord Plaats 



Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.

Lees ons privacy statement voor meer informatie.

Instellingen
Akkoord

Cookie instellingen

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.

Lees ons privacy statement voor meer informatie.

Kies uw configuratie:
Standaard
Persoonlijk
We zorgen voor een veilig gebruik van onze website
De website werkt correct
We voorkomen dat je acties meerdere malen opnieuw moet uitvoeren
We monitoren de technische werking van de website volledig anoniem
We verzamelen informatie om de website te verbeteren op basis van prestaties
We verzamelen informatie om de relevantie en effectiviteit van campagnes te beoordelen
We passen de website aan met persoonlijke inhoud
We tonen relevante advertenties op andere websites
De website werkt zoals wij het bedoeld hebben
Standaard
Persoonlijk