Zuid-Limburg

Flexibility Zuid-Limburg

046-2077010
Paul Bergs

Paul Bergs

06 - 5432 3275
Ilse Delissen

Ilse Delissen

06 - 2508 7288
Marcello Cardinale

Marcello Cardinale

046 - 2077 010

Flexibility Zuid-Limburg

Flexibility Zuid-Limburg op google maps


Flexibility Zuid-Limburg is in 2012 opgericht door Paul Bergs als franchisepartner van de Flexibility Groep. Paul heeft 7 jaar voor grote uitzendconcerns gewerkt. Inmiddels runt hij al 6 jaar met veel plezier zijn eigen bedrijf. In 2016 is hij voor zijn werkzaamheden bekroond met de titel ‘Ondernemer van het jaar’.

Inmiddels bestaat het team van Flexibility Zuid-Limburg uit vijf mensen. De recruiters hebben gezamenlijk meer dan 40 jaar ervaring in de branche. Hierdoor hebben ze de afgelopen jaren veel mensen succesvol aan een nieuwe baan kunnen helpen.

Daarbij staat een oprechte interesse in jou hoog in het vaandel. Bij Flexibility Zuid-Limburg kijken we samen met jou naar waar je goed in bent en waar je plezier aan beleeft in je werk. Door dit in kaart te brengen wordt het voor ons gemakkelijker om je bij bedrijven voor te stellen die bij je passen en waar je een goed gevoel bij hebt. Mag je op gesprek? Dan helpen wij je met de hele voorbereiding. Zo geven we je sollicitatietips (bijv. hoe jij je bij een potentiële werkgever het beste kunt presenteren). Ook delen we achtergrond informatie over het bedrijf met je zodat je (samen met ons) prettig en goed voorbereid het gesprek kunt ingaan.

Flexibility Zuid-Limburg is gespecialiseerd in office vacatures voor kandidaten die meerdere talen spreken. Spreek je naast Nederlands ook één of meerdere andere vreemde talen? Wil je die talenkennis graag inzetten in je dagelijkse werkzaamheden? Dan ben je bij Flexibility Zuid-Limburg aan het goede adres.

Ook helpt Flexibility Zuid-Limburg mensen aan een baan die vanuit het buitenland naar Nederland komen en graag hier aan de slag willen. We begeleiden deze native speakers naar een passende baan waarin zij gebruik kunnen maken van hun moedertaal. Daarnaast ondersteunen wij hen ook in secundaire zaken zoals het regelen van een BSN nummer of huisvesting.

Of je nu op zoek bent naar een tijdelijke functie of een vaste baan, Flexibility Zuid-Limburg staat voor je klaar!

Voor u als werkgever is het niet altijd gemakkelijk de juiste kandidaat te vinden voor een vacature. Om de juiste match te maken komen we persoonlijk bij u langs om de sfeer en cultuur van de organisatie te proeven. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van wat u precies zoekt in een kandidaat. Op die manier kunnen we gerichter kandidaten selecteren die perfect in uw organisatie passen.


Flexibility Zuid-Limburg op Facebook:


Bezoekadres:

Europalaan 24

6199 AB Maastricht Aachen Airport

Blijf op de hoogte!

Bent u werkgever en wilt u op de hoogte blijven van de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van personeel en arbeid? Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Flexibility Zuid-Limburg.

Wil je graag de nieuwste vacatures ontvangen in de mail? Maak dan een Vacature Alert aan en ontvang actuele vacatures die bij jou passen.


Bekijk 60 vacatures van Flexibility Zuid-Limburg

Vacatures van Flexibility Zuid-Limburg

  • Orderpicker in Landgraaf


    Landgraaf|LBO, MAVO, VMBO|40 uur per week 13-12-2018

    Voor onze relatie in Landgraaf, een internationale speler in de food-industrie, zijn wij per direct op zoek naar fulltime orderpickers.  In een team van ongeveer 40 collega's, zorg je ervoor dat alle winkels en groothandels hun bestelde producten ontvangen. Samen met je team zorg je voor het picken van de orders met een picklijst en...

  • Logistiek Customer Service Employee


    Born|€2200-2600|MBO|40 uur per week 13-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Born zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Service Employee. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.   In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je bent in staat om op een correcte wijze opvolging te geven aan alle mogelijke problemen die ontstaan in de logistieke...

  • Recruiter voor Flexibility Zuid-Limburg


    Maastricht-Airport|HBO|32 uur per week 13-12-2018

    Recruiter, recruitment consultant, intercedent, Talent Acquisition, Resourcer....Hoe je het ook wilt noemen! Jij bent diegene die kandidaten kan enthousiasmeren en onze klanten blij kan maken.  Zoek je vrijheid maar ook verantwoordelijkheid in je baan? Ben je op je best als je 20 vacatures in eigen beheer hebt? Houd je van dynamiek...

  • Data Analyst medical devices in Maastricht


    Maastricht|HBO|40 uur per week 13-12-2018

    For a company in Maastricht, specialised in developing and producing medical devices, we're looking for a Data Analyst.  GENERAL SUMMARY: Analyze and study business data related to technical services and all adjacent activity. Good analytical knowledge is required as well as experience with tools like ERP/CRM systems or similar. The...

  • Medewerker Voorraadbeheer (Inventory controller)


    Born|€2600-3000|MBO, HBO|40 uur per week 13-12-2018

    Voor een van onze opdrachtgevers in Born zijn wij op zoek naar een Medewerker Voorraadbeheer (Inventory Controller).  Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. Deze klant heeft een grote ambitie. Als wereldwijde speler kunnen zij je een interessant carrièrepad bieden met tal van mogelijkheden binnen de Benelux, maar ook...

  • Allround Warehouse Medewerker


    Maastricht-Airport|€1850-1950|LBO, MAVO, VMBO, MBO|40 uur per week 13-12-2018

    Over het bedrijf Voor één van onze relaties, een sterk groeiend medisch bedrijf in Maastricht - Airport zijn we op zoek naar een allround magazijnmedewerker. Ben jij op zoek naar een uitdagende baan in de logistiek? Lees dan snel verder!  Hoe een werkdag eruit ziet Nadat je de orders uit de computer hebt gehaald, ga je het...

  • Online Marketing Manager Global in Sittard


    Sittard|HBO|40 uur per week 13-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Sittard zijn wij op zoek naar een Online Marketing Manager.  Als Online Marketing Manager houd je veel ballen in de lucht. In deze functie geef je niet direct leiding aan een team, maar ben je wel degene die de lijnen uitzet en de coördinatie verzorgt voor verschillende projecten. Jij bent dé persoon die de...

  • Technisch medewerker in Maastricht


    Maastricht|MBO|40 uur per week 13-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar een technisch medewerker. Als technisch medewerker ben je verantwoordelijk voor het keuren, onderhouden en repareren van medische hulpmiddelen. Je werkt hiervoor vaak bij de klanten op locatie. 

  • German Customer Service representative Maastricht Airport


    Maastricht Airport|HBO|40 uur per week 13-12-2018

    For one of our relations in Maastricht-Airport, we're looking for a German Customer Service representative. In this job, you're responsible for providing customer service support for customers and sales representatives.  Responsibilities: Promptly answer incoming customer calls and e-mails to place orders for...

  • Financieel Administratief Medewerker


    Sittard|€1800-2300|MBO, HBO|40 uur per week 12-12-2018

    Heb jij affiniteit met auto's? Ben je tevens sterk in het werken met cijfers? Dan is de functie van financieel administratief medewerk(st)er geschikt voor jou! Op de vestiging in Sittard ben je verantwoordelijk voor het boeken van inkoopfacturen, het klaarzetten van betalingen én beheer je bank- en kasboeken. Het betreft een structurele...

  • Franstalige Customer Service Medewerker in Venlo


    Venlo|€2200-2300|MBO|40 uur per week 12-12-2018

    Houd jij graag meerdere ballen in de lucht? Houd je van dynamiek en veel vrijheid in je baan? En houd je niet van open eindjes en is alles altijd goed geregeld? Vind je daarnaast kwaliteit en service belangrijk?  Dan kan deze opdrachtgever wel eens heel blij van jou worden.   Voor 1 van onze klanten zijn we zoek naar een...

  • Laboratorium medewerker ( M/V) Sittard


    Sittard|MBO|40 uur per week 12-12-2018

    De Laboratorium medewerker (M/V) heeft als doelstelling:  Het begeleiden van het QC team om de afdeling's out put en kwaliteit van de producten binnen de geldende specificaties te waarborgen. Daarnaast het uitvoeren van controles aan eindproduct, halffabrikaat en grondstof teneinde bijsturing van het productie proces mogelijk te...

  • Assistent Teamleider Logistiek


    Heerlen|€2300-2700|MBO|40 uur per week 12-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Heerlen zijn wij op zoek naar een Assistent Teamleider Logistiek. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. Deze klant heeft een grote ambitie. Als wereldwijde speler kunnen zij je een interessant carrière pad bieden met tal van mogelijkheden binnen de Benelux, maar ook...

  • Magazijnmedewerker Echt


    Echt|€1900-2000|MBO|32 uur per week 12-12-2018

    Voor één van onze relaties in Echt zijn wij op zoek naar een Allround Magazijnmedewerker. In deze rol werk je zelfstandig en zorg je ervoor dat het magazijn georganiseerd en efficiënt blijft.  Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit: Coördineren van de ontvangst van in containers binnengekomen stukgoederen Sorteren en...

  • Quality Manager


    Maastricht-Airport|€5500-6750|HBO|40 uur per week 12-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Maastricht zijn wij op zoek naar een Quality Manager. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. De werkzaamheden voor deze functie bestaan uit:  Adviseren van de directie over het te voeren beleid op het gebied van kwaliteit en EH&S. Aan de hand van het vastgestelde beleid het...

  • Allround Administratief Medewerker (M/V)


    Maastricht-Airport|MBO|15 uur per week 12-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Maastricht zijn wij op zoek naar een Allround Administratief Medewerker. Het betreft een tijdelijke functie (3-4 maanden) voor 15-20 uur per week. Als allround administratief medewerker zul je ondersteuning bieden aan diverse afdelingen binnen de organisatie, denk aan Customer Service, Purchase en Finance....

  • Customer service representative English German Maastricht airport


    Maastricht Aachen airport|€2800-2950|MBO, HBO|40 uur per week 12-12-2018

    This International company is looking for an experienced customer service representative who has experience with international contact. You don't have to speak Dutch for this role.  Maintaining and expanding of excellent working relationship at all levels with customers, end users, internal departments as well as other...

  • Operations Assistant


    Sittard|€2100-2500|MBO|32 uur per week 12-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Sittard zijn wij op zoek naar een Operations Assistant. Het betreft een structurele functie voor 32 uur per week. In deze functie ben je primair verantwoordelijk voor het omzetten van offertes naar verkooporders. Je werkt nauw samen met de afdeling verkoop zodat alle bestellingen op tijd worden verwerkt....

  • Service administrator Heerlen


    Heerlen|€2700-2800|MBO|32 uur per week 11-12-2018

    This role is fully dedicated to Administrative Service support. This position is responsible for compilation and generation of several departmental reports that capture, track and ultimately help improve field service operations utilizing a variety of Microsoft Office applications particularly excel and word as well as our ERP...

  • Service adviseur / Receptionist


    Heerlen|MBO|40 uur per week 11-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Heerlen zijn wij op zoek naar een Service Adviseur. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. De nieuwe collega die men zoekt begrijpt wat service- en klantgerichtheid is en is zich bewust van het belang van een commerciële receptie. Je kunt goed tegen hectiek en je bent in staat om met meerdere...

  • Parttime Commercieel Administratief Medewerker Sittard


    Sittard|MBO|24 uur per week 11-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Sittard zijn wij op zoek naar een Commercieel Administratief medewerker. Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor 24 uur per week. De werkdagen zijn woensdag, donderdag en vrijdag.  In deze functie verricht je administratieve werkzaamheden, tevens heb je telefonisch klantencontact zowel op...

  • Commercieel administratief medewerker Franstalig fulltime Echt


    Zuid-Limburg|MBO, HBO|40 uur per week 11-12-2018

    Voor één van onze relaties in Echt, zijn wij op zoek naar een commercieel administratief medewerker. In deze fulltime functie ben je werkzaam op de afdeling Service en is multi-tasken aan de orde van de dag.  In jouw functie is het enorm belangrijk om de juiste prioriteiten te stellen en het overzicht te behouden, ook als het drukker...

  • Klantadviseur Service en Onderhoud


    Sittard|€1700-2000|MBO|40 uur per week 11-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Sittard zijn wij op zoek naar een Klantadviseur Service en Onderhoud. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.  Ben jij die servicegerichte medewerker met inlevingsvermogen die elke klant vriendelijk te woord staat? Heb jij een natuurlijke nieuwsgierigheid om te onderzoeken waar de...

  • Allround Magazijnmedewerker


    Maastricht-Airport|€1850-1950|LBO, MAVO, VMBO, MBO|40 uur per week 11-12-2018

    Voel jij je helemaal thuis in de logistiek? Ben jij op zoek naar een leuke en afwisselende fulltime baan in een klein team? Dan zijn wij op zoek naar jou!  Voor onze opdrachtgever, een medisch bedrijf in Maastricht-Airport, zijn wij op zoek naar een allround Magazijnmedewerker. In deze functie ben je de hele dag bezig en sta je...

  • Packaging Engineer in Heerlen


    Heerlen|MBO, HBO|40 uur per week 11-12-2018

    For one of our relations, a global manufacturer of paper solutions, we are looking for a Packaging Engineer.  Location: Heerlen, but willing to travel abroad (Germany, US etc.).  In this position, you serve as the Subject Matter Expert (SME) on all packaging related to cold chain shipping, you participate in cross-functional...

  • Technisch Medewerker Binnendienst


    Echt|MBO|40 uur per week 11-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Echt, een producent en groothandel in sanitaire producten, zijn wij per direct op zoek naar een Technisch Medewerker Binnendienst.  In deze fulltime functie ben je verantwoordelijk voor: Telefonische aanspreekpunt voor installateurs en klanten die hulp nodig hebben bij storingen of montage; Direct...

  • Customer Service Representative Nordics in Maastricht


    Maastricht|MBO|40 uur per week 11-12-2018

    Are you looking for a great Customer Service job with a lot of responsibility in a small informal team? Then this job can be the right match!  For our relation in Maastricht, we're looking for a Customer Service Representative for the Nordics. In this job, your goal is to maintain and/or increase customer loyalty by supporting...

  • Customer Service Representative Benelux


    Kerkrade|HBO, MBO|40 uur per week 11-12-2018

    For one of our relations in the Kerkrade area, we're looking for a Customer Service Representative for the Benelux market.  In this position, you support the Customer Services Manager to maintain the goals and objectives of the department. The aim is to build a �total service approach to external and internal customers. You will be...

  • Medewerker Customer Care Center


    Sittard|€1800-2000|MBO|32 uur per week 10-12-2018

    Voor één van onze klanten in Sittard zijn wij op zoek naar een medewerker Customer Care Center. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. De werkzaamheden bestaan uit:   Het telefonisch te woord staan van klanten en advies geven over de verhuur van machines die zij nodig hebben Het maken van offertes en vervolgens...

  • Medewerker systeembeheer


    Maastricht|HBO|40 uur per week 10-12-2018

    De functie van medewerker systeembeheer komt voor in de afdeling lCT. De functie is verantwoordelijk voor de beschikbaarheid, prestatie (capaciteit, verwerkingssnelheid) en toegankelijkheid van de operationele systemen en gegevensverzamelingen, zodanig dat een adequate toegankelijkheid en continue beschikbaarheid wordt gewaarborgd.  In...

  • Magazijnmedewerker


    Gronsveld|€1800-1800|LBO, MAVO, VMBO, MBO|40 uur per week 10-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Maastricht zijn wij op zoek naar een Magazijnmedewerker. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het laden en lossen van binnengekomen goederen. Samen met je team los je de vracht en worden de producten opgeschoond en weer verzendklaar gemaakt. Je...

  • Frans sprekende Content Marketeer in Echt


    Echt|€2500-2900|HBO|32 uur per week 10-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers zoeken we een gedreven tweetalige Content Marketeer.  Spreek jij vloeiend Nederlands en Frans? Ben je bekend met het programma Indesign? Heb jij daarnaast een vlotte pen en heeft Social media geen geheimen voor jou? Dan is deze functie je op het lijf geschreven!  Omschrijving Als Content...

  • Franstalig commercieel medewerker te Sittard


    Sittard|MBO|40 uur per week 10-12-2018

    De nadruk in deze rol ligt op het commerciële stuk. Je bent de contactpersoon voor vragen vanuit onze Franse klanten, met als doel het realiseren van een optimale klanttevredenheid. Ook ben je het 1e aanspreekpunt en het 1e commerciële contact voor onze key-accountmanager Frankrijk. Tevens zul je facturen maken en controleren, maar ook...

  • Sales Medewerker Export


    Kerkrade|MBO, HBO|40 uur per week 10-12-2018

    Voor onze opdrachtgever in Kerkrade, een wereldwijde distributeur in electronica, zijn wij per direct op zoek naar een Sales Medewerker Export.  Als Sales Medewerker van de export afdeling maak je deel uit van het verkoopteam van 6 personen. Hierbij ligt de focus op de klanten buiten de BeNeLux landen en Duitsland. De werkzaamheden...

  • Senior Regulatory Affairs Specialist, Maastricht Airport


    Maastricht|HBO|40 uur per week 10-12-2018

    Our client, a successful international company, is engaged in the development, manufacture and distribution of proprietary disposable medical devices used in interventional and diagnostic procedures, particularly in cardiology, radiology and gastroenterology.  Currently they are hiring an experienced Regulatory Affairs Specialist to join...

  • Graphic Designer in Maastricht-Airport


    Maastricht-Airport|€3000-3500|HBO|40 uur per week 10-12-2018

    For one of our relations, a global manufacturer of medical devices, we are looking for a Graphic Designer for the EMEA Brand Marketing department, situated at the Maastricht-Airport site.  The Graphic Designer reports to the Director Marketing Communications & Services. The Brand Marketing Department consists of Marketing Communications,...

  • Customer service French


    Nunhem|€2600-2900|MBO|40 uur per week 10-12-2018

    Customer service specialist - French  Do you have experience in Customer Support and do you speak your languages? Are you our new hands on colleague who is at their best in a coordinating role within a dynamic environment?   Your tasks & Responsibilities: As a Customer Support Specialist you are responsible for the...

  • Loods/Magazijn Medewerker


    Maastricht|€1900-2500|MBO|32 uur per week 10-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Maastricht zijn wij op zoek naar een Loods/Magazijn Medewerker. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.   De werkzaamheden bestaan uit:   Afhandeling binnen komende en uitgaande goederen Zorgdragen voor orde en netheid op en rond terminal Dagelijks onderhoud en...

  • Credit collector


    Maastricht|MBO|40 uur per week 10-12-2018

    For one of our relations in Maastricht-Airport, we're looking for a credit collector.   Reporting to the Credit Manager, The Credit Management Associate will be charged with the following tasks:   Collect cash in compliance with our internal processes Manage customer's inquiries promptly and accurately by understanding...

  • Commercieel inkoper Landgraaf


    Landgraaf|WO, HBO|40 uur per week 10-12-2018

    Ben jij toe aan je derde stap in je (inkoop) carrière? Ben je een ervaren inkoper met een commercieel randje? Wil je graag werken in een (snel) groeiende omgeving? Dan is de functie van commercieel inkoper wellicht iets voor jou.  De commercieel inkoper rapporteert aan de inkoopmanager. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt...

  • Medewerker Verkoop Binnendienst


    Landgraaf|€2100-2600|MBO, HBO|40 uur per week 10-12-2018

    Voor één van onze klanten in Landgraaf zijn wij op zoek naar een Medewerker Verkoop Binnendienst. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.  Wat houdt deze functie in? Het onderhouden van contact met bestaande en potentiele Turkse winkels (m.n. supermarkten) in onze kernlanden Duitsland, Oostenrijk en de...

  • Leader Logistics


    Maastricht-Airport|€3500-4500|HBO|40 uur per week 09-12-2018

    Voor één van onze klanten in Maastricht zijn wij op zoek naar een Leader Logistics. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week. De werkzaamheden bestaan uit:  Werkt nauw samen met de andere Leader Logistics. Leidinggeven aan 5 tal medewerkers. Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. De...

  • Customer Service Medewerker


    Heerlen|€2100-2400|HBO, MBO|40 uur per week 07-12-2018

    Vind jij het leuk om in een internationale omgeving te werken? Heb je tevens affiniteit met de medische branche en ben je klantgericht? Lees dan snel verder!   In de rol van Customer Service Medewerker binnen de customer care afdeling, verwerk je productorders en ben je het telefonische aanspreekpunt voor klanten. Ook onderhoud je contact...

  • Salarisadministrateur


    Sittard|€2700-3500|MBO, HBO|32 uur per week 07-12-2018

    Voor één van onze klanten in Sittard zijn wij op zoek naar een Salarisadministrateur. Het betreft een structurele functie voor 32-40 uur per week.   Als salarisadministrateur verzorg je tijdig en foutloos maandelijks de salarisadministratie voor ongeveer 350 collegas.  Je taken bestaan voornamelijk uit: Het verwerken,...

  • Trade Marketeer Benelux te Echt


    Echt|€3500-4000|WO, HBO|40 uur per week 07-12-2018

    Voor een relatie zijn wij op zoek naar een ambitieuze Trade Marketeer Benelux in Echt.  Als Trade Marketeer Benelux verdiep je jezelf in de consumenten, het handelskanaal, de markt en natuurlijk de eigen organisatie. Het is jouw doel om samen met het sales-team campagnes en partner-programma's te ontwikkelen die het marktaandeel...

  • Logistiek Administratief Medewerker


    Maastricht-Airport|€2500-2500|MBO|40 uur per week 07-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers op Maastricht-Airport zijn wij op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week waarbij je direct in dienst treedt bij onze opdrachtgever. Je komt te werken in een volcontinu-dienst.  Jouw verantwoordelijkheden in deze functie: Je...

  • Medewerker Verkoop Binnendienst


    Elsloo (Lb)|€2300-2500|MBO|24 uur per week 04-12-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Elsloo zijn wij op zoek naar een Medewerker Verkoop Binnendienst. Het betreft een structurele functie waarbij er zowel parttime als fulltime mogelijkheden zijn.  Als medewerker verkoop binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten voor alle vragen en verzoeken rondom de leveringen,...

  • Allround Web Programmeur in Heerlen


    Heerlen|HBO|40 uur per week 19-10-2018

    Waar anderen alleen maar énen en nullen zien, zie jij systemen, en waar de meeste mensen een strakke website bewonderen, kijk jij welke techniek daarachter hangt. Oftewel, je bent een gedreven Web Developer / PHP programmeur met een grote affiniteit met bits & bytes. Programmeren is je passie en je bent gek op complexe vraagstukken waar je je...

  • Senior Financieel Medewerker


    Sittard|€2750-3500|HBO|38 uur per week 19-10-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Sittard zijn wij op zoek naar een Senior Financieel Medewerker. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.  Samen met je collega's heeft ieder zijn eigen taken en verantwoordelijkheid en voert deze grotendeels zelfstandig uit. Jij bent het aanspreekpunt en een voorbeeldfiguur voor...

  • Medewerker Crediteurenadministratie


    Kerkrade|€2000-2500|MBO, HBO|40 uur per week 19-10-2018

    Voor onze opdrachtgever in Kerkrade, een wereldwijde distributeur in electronica, zijn wij per direct op zoek naar een Medewerker Crediteurenadministratie. Het betreft een tijdelijke functie voor 4-5 maanden i.v.m. vervanging tijdens zwangerschapsverlof.  De werkzaamheden bestaan uit: Het op de juiste manier verwerken en coderen van...

  • Technical support English Sittard


    Sittard|HBO, MBO|24 uur per week 19-10-2018

    SCALA EMEA , is hiring multiple Technical support representatives French Sittard to provide technical support for Digital Communication solutions based on the Scala technologies.  This Technical support representatives French Sittard position is based at our EMEA Support Center at Sittard , The Netherlands . The Technical support...

  • Commercieel Medewerker met kennis Aziatische taal in Landgraaf


    Landgraaf|MBO, HBO|40 uur per week 19-10-2018

    Als Commercieel Medewerker ben je iemand die bekend is met de Aziatische markt en een Aziatische taal vloeiend beheerst. De ideale kandidaat is geboren in een van deze landen of spreekt de taal regelmatig.  Als Commercieel Medewerker vind je het leuk om te onderhandelen en je weet hoe je relaties dient te onderhouden. Uiteraard boek je...

  • Commercieel medewerker binnendienst Duits


    Sittard|€2300-2750|MBO|40 uur per week 19-10-2018

    Voor één van onze nieuwe klanten in Sittard zijn we op korte termijn op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Deze handelsonderneming valt binnen het MKB en is al jaren succesvol in de retail en bouw gerelateerde bedrijven. Voor hun sales support team (3FTE) zoeken we nu een gedreven, zelfstandige en resultaatgerichte kandidaat. Hij of...

  • German Customer Service Representative in Maastricht


    Maastricht|MBO|40 uur per week 19-10-2018

    Are you looking for a great Customer Service job with a lot of responsibility in a small informal team? Then this job can be the right match!  For our relation in Maastricht, we're looking for a German speaking Customer Service Representative. In this job, your goal is to maintain and/or increase customer loyalty by supporting...

  • Financieel Administratief Medewerker


    Maastricht|€2500-3000|HBO, MBO|40 uur per week 19-10-2018

    Voor één van onze opdrachtgevers in Maastricht zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker. Het betreft een structurele functie voor 40 uur per week.  In deze fulltime functie kom je te werken in leuk team van enthousiaste collega's in een informele organisatie en je rapporteert aan de directie. Je krijgt een uitdagende...

  • QESH Coördinator/Kwaliteitscoördinator


    Heerlen|€2600-3700|HBO|32 uur per week 19-10-2018

    Voor één van onze klanten in Heerlen zijn wij op zoek naar een QESH Coördinator / Kwaliteitscoordinator. Het betreft in eerste instantie, een tijdelijke functie t/m eind 2018. Beschik je over een helikopterview? Staat kwaliteit en veiligheid bij jou hoog in het vaandel? Ben je resultaatgericht, een aanpakker en in staat om op projectmatige wijze...

  • Junior Kwaliteitsmanager


    Maastricht|HBO|32 uur per week 19-10-2018

    Voor één van onze relaties in Maastricht zijn we op zoek naar een Junior Kwaliteitsmanager. Het betreft een structurele functie voor 32-40 uur per week. Vind jij het leuk om steekproefsgewijze inspecties uit te voeren en kwaliteitsvraagstukken op te lossen? Dan is deze functie geschikt voor jou!  In deze functie komt je samen te...

  • Manual writer, Kerkrade, fulltime


    Kerkrade|€1900-2500|MBO|40 uur per week 19-10-2018

    Over het bedrijf: Deze opdrachtgever in Kerkrade is een internationale groothandel met meer dan 120 medewerkers. Als distributeur van eigen merken verzorgen zij de verkoop naar hun internationale klanten.  Over de vacature: Je bent iemand die het leuk vind om met tekst bezig te zijn. Als technical manual writer, Kerkrade,...

  • Assistent controller Heerlen


    Heerlen|HBO|40 uur per week 19-10-2018

    Our client is the leading manufacturer of paper solutions for protecting products during storage and shipping. The constant development and improvement of materials and system solutions have earned our client a reputation as an innovative leader in the packaging industry. Our client was founded over 40 years ago in the US, and has developed into a...

  • Frans sprekend commercieel medewerker binnendienst in Kerkrade


    Kerkrade|MBO, HBO|40 uur per week 19-10-2018

    Voor onze opdrachtgever in Kerkrade, een wereldwijde distributeur in electronica, zijn wij per direct op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst die de Nederlands en Franse taal vloeiend beheerst.  In deze functie ondersteun je op commercieel vlak. Tot je werkzaamheden behoren onder andere: marktbewerking in Nederland,...


Vacatures in de buurt van "Maastricht Airport"

Nieuws van Flexibility Zuid-Limburg

Zó trekt u als organisatie de juiste mensen aan!

Juiste mensen aantrekken

Bron foto: Pexels

Hoe vind je als bedrijf (top)talent voor vacante functies? In een tijd van krapte is dit erg lastig, omdat werkzoekenden veel keuze hebben. 89% van de werkenden blijkt dan ook jaarlijks op zoek te gaan naar interessante carrièremogelijkheden. Het grootste deel hiervan oriënteert zich vooral op functies buiten de organisatie waarvoor ze werkzaam zijn.

Topwerkgevers vinden en behouden gemakkelijker talent vanwege de prettige bedrijfscultuur, de goede arbeidsvoorwaarden en de goede ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Employer branding wordt dus steeds belangrijker voor het aantrekken van geschikt personeel. Vooral de online zichtbaarheid van organisaties doormiddel van blogs en social media kanalen gaat daarin een steeds belangrijkere rol spelen, aangezien werkzoekenden zich steeds meer online gaan oriënteren.

Voor 46% van de werkzoekenden blijkt daarbij de online reputatie van een organisatie een doorslaggevende rol te spelen bij het wel of niet solliciteren op een specifieke functie. Dit is in grote mate afhankelijk van de informatie die over het bedrijf te vinden is. Uit onderzoek blijkt dat 83% van de werkzoekenden online reviews raadpleegt om meer over een organisatie te weten te komen. Ook wanneer er online niets over een bedrijf te vinden is kan dit potentieel talent weerhouden om te reageren op een vacante functie.

Andere aspecten die meespelen bij het wel of niet solliciteren hebben voornamelijk te maken met de stabiliteit van het bedrijf (48%), salarisinformatie (46%) en de missie en visie van de organisatie (40%).

Toch is er wel een duidelijk onderscheid te zien tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen speelt salaris (54%) een belangrijkere rol dan voor mannen (40,8%). Tevens blijkt daarnaast voor mannen de missie en visie (39,6%) van een organisatie belangrijk te zijn terwijl voor vrouwen de carrièrekansen (43,9%)  en secundaire arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit (45%) een grotere rol spelen. (zie infographic)

Persoonlijke benadering voor aantrekken talent

Tevens blijkt uit onderzoek dat meer dan de helft van de werkzoekenden liever niet zelf op zoek gaat naar een nieuwe baan. Ze willen vooral benaderd worden door organisaties en uitzendbureaus en dan het liefste op basis van hun persoonlijke interesses door bijvoorbeeld een video of persoonlijke chat.

Ook het optimaliseren van het mobiele sollicitatieproces kan bijdragen aan het vinden van het juiste talent. Aangezien 52% van de millennials solliciteert via hun smartphone is het van belang als organisatie ook hierop in te springen. Dit kan door ze bijvoorbeeld hun CV gemakkelijk te kunnen laten uploaden via hun telefoon, of ze door met één druk op de knop mobiel te laten solliciteren.

Zoekt u talent voor één van uw vacatures? Neem dan HIER contact met ons op. Wij helpen u graag! 


3 tips om aantrekkelijk te blijven voor de snel veranderende arbeidsmarkt

Dat de Nederlandse economie weer aantrekt is te merken aan verschillende factoren. Er is meer werk dan beschikbare mensen om alle vacatures op te vullen. Uit een prognose van het UWV blijkt dat er dit jaar 1.080.000 vacatures ontstaan die bij bedrijven moeten worden opgevuld. Als je bedenkt dat er in 2018 380.000 geregistreerde werklozen zijn begrijp je waarom vacatures lang openstaan. Het feit dat bedrijven relatief hoge eisen stellen aan kandidaten bij het opvullen van vacatures versterkt deze ontwikkeling.

Keep learning

Bron foto: Pexels

Toch is de verwachting dat het aantal banen in 2018 zal toenemen met 165.000. Dit is goed nieuws voor jou als je op zoek bent naar een baan. Vooral in de horeca (26%) en zakelijke dienstverlening (22%) neemt het aantal banen flink toe. Zoek je werk in de administratie of in de financiële dienstverlening? Dan is het lastiger om een baan te vinden omdat technologische ontwikkelingen (zoals automatisering en digitalisering) in deze branches steeds belangrijker worden. Computers gaan steeds meer het werk van mensen overnemen. Het vinden van je oude vertrouwde baan word daardoor moeilijker. Dit kan frustrerend zijn wanneer je graag aan de slag wilt. Gelukkig zijn er verschillende manieren om weer aan het werk te komen.

  1. Omscholing

Door omscholing naar een ander beroep geef je jezelf weer volop ontwikkelingsmogelijkheden en baankansen. Daarbij is het wel belangrijk dat je je omschoolt naar iets dat je leuk vindt om te doen.  Wanneer je niet precies weet wat je leuk vindt kun je op onderzoek uitgaan en je laten informeren over verschillende beroepen. Ook kun je een beroepentest doen of een loopbaancoach inschakelen. Wanneer je voor jezelf helder hebt wat voor baan je leuk vindt kun je informatie inwinnen over dit beroep en eventueel een cursus, avond- of thuisstudie volgen om zo de kennis en vaardigheden te vergaren die je nodig hebt. Naast dat het je baankansen verhoogt, maakt het de overstap naar ander werk ook gemakkelijker.

  1. Flexibiliteit

Ook flexibiliteit wordt steeds belangrijker. Steeds meer organisaties vragen van medewerkers kennis en vaardigheden die buiten de eigen functieomschrijving vallen. Het gaat niet meer alleen om scholing en werkervaring, maar ook om hoe je om kunt gaan met veranderingen in de organisatie en haar omgeving. De soft skills worden dus steeds belangrijker. Wanneer je kunt aantonen dat je flexibel bent zullen werkgevers dit als een grote pré beschouwen.

  1. Blended Learning

Om mee te kunnen blijven doen op de arbeidsmarkt is het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen. Vooral omdat (technologische) ontwikkelingen zich in een rap tempo opvolgen. Blended learning speelt hierin een belangrijke factor, omdat in steeds meer beroepen gebruik wordt gemaakt van technologische hulpmiddelen. Wanneer je weet hoe je met die technologie om moet gaan kun je jezelf gemakkelijker onderscheiden van anderen. Je bent aantrekkelijk voor de arbeidsmarkt omdat je kennis hebt en vaardig bent in zowel de traditionele manier van werken (onderhouden van (klant) relaties en het bedenken van creatieve oplossingen) als handig bent met nieuwe (technologische) werkmethoden.

Hopelijk maken deze tips het gemakkelijker voor je om een passende baan te vinden. 

Ben je tevreden met onze service? Laat het ons weten via een recensie op Google Mijn Bedrijf. Klik daarvoor HIER

Dit zijn de do’s en dont’s bij social recruitment

Social recruitment - do's en dont's

Social media speelt een steeds belangrijkere rol bij het werven en inhuren van personeel. Dat is ook niet zo gek, want door het bereik dat met social media mogelijk is ontstaat er een ruimere kaartenbak voor u om kandidaten uit te halen.

Hieronder vindt u enkele belangrijke do’s en dont’s die u helpen om social recruitment goed in te zetten.

Do’s

1. Employer branding steeds belangrijker

Potentiële kandidaten volgen uw bedrijf steeds vaker online. Op die manier willen ze zich graag een beeld vormen over het bedrijf. Wanneer uw bedrijf online goed vindbaar is en een positief beeld achterlaat kan dit ervoor zorgen dat een kandidaat uiteindelijk besluit te solliciteren op een openstaande vacature in uw organisatie.

Door uzelf als aantrekkelijke werkgever te positioneren kunt u enerzijds uw naamsbekendheid verhogen en anderzijds daarmee openstaande vacatures opvullen.

Uit onderzoek van Mr. Work blijkt dat bedrijven voornamelijk actief zijn op LinkedIn (92%) en Facebook (72%). Daarnaast maken organisaties gebruik van Werving & Selectie bureaus (69%).

Wervingskanalen bedrijven

Bron: Mr Work

2. Toename van video, chatbots en berichtenapps

Hoewel online allerlei informatie over kandidaten kan worden gevonden, mag de persoon achter het CV niet worden vergeten. Een LinkedIn profiel kan een eerste indruk geven, maar dit vertelt nooit het hele verhaal. Daarom zetten steeds meer bedrijven in op het gebruik van video, chatbots en berichtenapps . Door kandidaten een sollicitatievideo van zichzelf te laten opnemen krijgen recruiters en HR professionals een duidelijker beeld van de kandidaat. Chatbots en berichtenapps worden steeds vaker ingezet om in direct contact te staan met potentiële kandidaten. Dit helpt hen een representatief beeld te vormen van een kandidaat. Het betrekken van kandidaten bij uw organisatie wordt dus steeds belangrijker om op in te zetten.

Dont’s

1. Kandidaten werven zonder een gedegen social media strategie

Om social recruitment succesvol in te zetten is het van belang om te weten dat niet alleen HR professionals en recruiters online screening toepassen. Potentiële kandidaten gaan online ook op zoek naar informatie over uw organisatie. Wanneer er net zoals bij onvolledige of niet ingevulde LinkedIn profielen van kandidaten, online weinig informatie over uw organisatie te vinden is kan dat een reden zijn voor kandidaten om af te haken. Het opstellen van een gedegen social media strategie is essentieel voor het vinden van talent.

2. Niet investeren in online netwerken

Potentiële kandidaten betrekken bij uw organisatie wordt steeds belangrijker. Ook wanneer ze nog niet specifiek op zoek zijn naar een baan. Online netwerken speelt hierin een belangrijke rol. Het biedt namelijk de mogelijkheid interessante relaties te leggen met potentiële kandidaten (voor de toekomst). Wanneer hier niet in wordt geïnvesteerd is het veel lastiger geschikt personeel/ambassadeurs te vinden voor uw organisatie.

3. Generieke berichten plaatsen

Een geschikte kandidaat vinden voor een openstaande vacature is niet altijd gemakkelijk. Om de kans zo groot mogelijk te maken is het van belang om de vacature op de goede plekken uit te zetten. Het plaatsen van generieke berichten is niet aan te raden. Beter is om de boodschap specifiek af te stemmen op de doelgroep die u wilt bereiken.

Bent u tevreden met onze service? Laat het ons weten via een recensie op Google Mijn Bedrijf. Klik daarvoor HIER


Weet u waar u in 2018 op moet letten bij het inhuren van (nieuw) personeel?

In 2018 veranderen er enkele zaken wat betreft het inhuren van (nieuw) personeel. We willen u graag op de hoogte brengen van de belangrijkste wijzigingen zodat u een goede start maakt aan het begin van het nieuwe jaar.

Blij personeel

Veranderende wet- en regelgeving

Vanaf 1 januari 2018 is de wet- en regelgeving op specifieke onderdelen gewijzigd. Zo is het onderscheid in leeftijd verdwenen. In vacatures mag niet langer specifiek worden geworven naar jongeren of ouderen. In het verleden werd dit wel gedaan om zo jeugdwerkeloosheid en/of ouderenwerkloosheid terug te dringen.

Een andere belangrijke wijziging is dat er een einde is gekomen aan de sollicitatieplicht voor medewerkers die een aanvullende werkloosheidsuitkering krijgen. De sollicitatieplicht stopt voor hen omdat zij, weliswaar tegen een lager loon dan voorheen, aan het werk zijn. Hierdoor kunnen ze hun werkloosheidsuitkering stop zetten, waardoor tevens de eis van verplicht solliciteren vervalt.

Trends en ontwikkelingen

De huidige krapte op de arbeidsmarkt maakt het lastiger om geschikt personeel te vinden en vast te houden. Uit onderzoek van ADP, Performa HR en Berenschot blijkt dat bedrijven voor dit jaar een wervingstekort verwachten van 63%. Dit was afgelopen jaar 56% In Limburg wordt er voor dit jaar een tekort verwacht van 46%. Hoe groot de wervingsproblemen zijn verschilt dus per regio. Ook per sector en functie zijn er verschillen te zien (zie infographic).

Aantrekkelijk werkgeverschap kan ervoor zorgen dat het gemakkelijker wordt om deze wervingsproblemen het hoofd te bieden. Zo kan het aanbieden van hogere lonen en andere secundaire arbeidsvoorwaarden aan (toekomstige) medewerkers stimulerend werken.

Wanneer er in specifieke vakgebieden (Techniek, ICT) sowieso al een structureel tekort is aan personeel, kan het helpen om in te zetten op het moderniseren van CAO’s. Ook deze maatregel moet het gemakkelijker maken om aan het juiste personeel te komen. Door meer maatwerk te bieden, medewerkers zelf te laten kiezen hoe ze hun primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden willen indelen en meer in te zetten op de duurzame inzetbaarheid van medewerkers moet de krapte op de arbeidsmarkt gemakkelijker het hoofd kunnen worden geboden.

In een tijd van krapte wordt de rol van de HR professional nog belangrijker. Ze zijn niet alleen onmisbaar in de zoektocht en werving van geschikt nieuw personeel. Ook bij het vasthouden van bestaand personeel spelen zij een belangrijke rol. Door (nieuwe) medewerkers opleidingen aan te bieden of werkzaamheden en verantwoordelijkheden te geven die bij hun persoonlijke ontwikkeling passen wordt het gemakkelijker personeel te krijgen en te behouden.

Bent u op zoek naar een passende kandidaat voor een openstaande vacature? Wij helpen u graag! Laat ons weten wie u precies zoekt dan gaan wij voor u aan de slag! HIER kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Flexibility/Paul Bergs


Zó kun je jezelf onderscheiden tijdens een sollicitatiegesprek

Hoog op je verlanglijstje voor sinterklaas staat een nieuwe baan. Leuk al die cadeaus, maar het liefste ga je weer aan de slag bij een leuk bedrijf. Hoe zorg je ervoor dat wanneer je op gesprek mag, je een goede indruk achterlaat? Je wilt immers dat ze voor jou kiezen.

Om goed beslagen ten ijs voor de dag te komen ga je online op zoek naar meer informatie over het bedrijf. Wat doen ze precies? Hoeveel mensen werken er? Misschien kijk je ook al op LinkedIn om te kijken wie er tijdens het gesprek tegenover je zit.

In je hoofd neem je het gesprek al door. Wat voor vragen gaan ze stellen en wat voor antwoorden ga je daarop geven. Om écht indruk te maken is het belangrijk jezelf te onderscheiden van andere sollicitanten die zijn uitgenodigd voor een gesprek. Hoe doe je dat?

Zoek een haakje

Wat vaak goed werkt is om op zoek te gaan naar gemeenschappelijke interesses tussen jou en degene die het sollicitatiegesprek doet. Wonen jullie allebei in dezelfde plaats, beoefenen jullie dezelfde sport etc. dan helpt je dat bij het gesprek. Beginnen met een ‘casual talk’ over deze gemeenschappelijke interesse(s) kan vaak de spanning wegnemen en je op je gemak stellen, waardoor de rest van het gesprek ook gemakkelijker kan verlopen.

Stel vragen

Bedenk dat het een sollicitatiegesprek is. Dit betekent dus dat niet alleen de recruiter, HR manager, of wie dan ook aan jou vragen stelt, maar dat jij ook vragen kunt stellen. Ook hiermee laat je een positieve indruk achter omdat je je hebt verdiept in de organisatie en je geïnteresseerd bent in wat ze doen. Zorg er wel voor dat je vragen stelt waar je oprecht een antwoord op wilt weten, want anders kan het geforceerd overkomen. Dát werkt niet in je voordeel.

Laat je expertise zien

Tijdens je sollicitatiegesprek laten zien wat je weet kan helpen om die mooie baan binnen te slepen. Zo toon je aan dat je kennis van je vak hebt en dat je een geschikte kandidaat bent voor de baan, maar overdrijf het niet.

Wanneer er tijdens het gesprek gesproken wordt over werkervaring, gaat het vaak over vaardigheden en kennis die je in eerdere banen hebt opgedaan. Durf breder te denken door ook vrijetijdsbesteding zoals sport, hobby’s et cetera erbij te betrekken. Vraagt de functie om leidinggevende ervaring en coach je in het weekend een voetbalteam? Of heb je als content maker een succesvolle blog en zoeken ze in een vacature naar iemand die goed kan schrijven? Deel dit soort informatie tijdens het gesprek.

Heb je binnenkort weer een sollicitatiegesprek? Hopelijk helpen één of meerdere van bovenstaande tips je om die leuke baan binnen te slepen.


Vacature Inside Sales Representative in Heerlen

Vacature Magazijnmedewerker in Maastricht-Airport

 

Voucher vacaturevideo

 

Flexibility Zuid-Limburg gaat van start met vacature video’s
Dé nieuwe manier van recruitment

Beek – Een beeld zegt meer dan duizend woorden, zo dacht ook Paul Bergs. De franchisedirecteur van Flexibility Zuid-Limburg start binnenkort, vanuit zijn kantoor in Beek, met het opnemen en actief promoten van vacature video’s. Mede door zijn jarenlange ervaring weet Paul dat het steeds moeilijker is om de juiste kandidaat te vinden. Daarom heeft het werving- en selectie proces een nieuwe aanpak nodig. Een aanpak die, zowel de werkzoekende als de klant, voorziet van een optimale dienstverlening. 

Het idee voor de vacature video kwam voort uit de zoektocht naar een vernieuwende manier van recruitment om de interesse van werkzoekenden te wekken. “Het hele recruitmentproces komt soms een beetje oubollig op mij over”, zegt Paul. “Met de technologie van tegenwoordig moeten we niet meer hopen op post & pray, maar kunnen we actief op zoek gaan naar die ene juiste kandidaat voor de vacature.” 

Het is algemeen bekend dat de aandacht steeds meer verschuift richting video en social media. Dat blijkt niet alleen uit de toename van het aantal video uitingen van bijvoorbeeld grote bedrijven, maar ook in de toename van het aantal vloggers verspreid over verschillende kanalen. Het kanaal Youtube, waar het hele concept draait om het plaatsen, streamen en bekijken van video’s, was eerder nog nooit zo populair onder generatie Y & Z.

Bij het opzetten van een nieuwe vacature werkt Flexibility Zuid-Limburg altijd met een recruitmentplan. Paul vindt dit een fijne manier van werken. “Aan de hand van het recruitmentplan hebben we snel helder naar welke persoon we op zoek zijn. Zodra dit profiel is opgesteld kijken we naar het beste kanaal om die persoon te bereiken. Met het inzetten van de nieuwe vacature video spreken we een nieuw publiek aan en maken we de lijnen van communicatie een stuk korter. Nieuwe technieken zijn beschikbaar en wij maken hier graag gebruik van.”

 

Wat moet u doen?

U mailt of belt ons voor een korte afspraak. Dit kan naar zuidlimburg@flexibility.nl of 0462077010. Dan komen we op locatie langs om het vacatureprofiel op detailniveau te bespreken. Eerst maken wij een recruitment plan om daarna samen met het camerateam een korte film te maken van max. 45 seconden. Deze video wordt gepresenteerd door ons en is in naam van Flexibility. Hierin presenteren we de vacature op de werklocatie en in de studio. Uiteraard gebruiken we professionele apparatuur en heeft u altijd de mogelijkheid om zaken aan (te laten) passen. Bij uw goedkeuring gaat die “viral”.

 

In samenwerking met ons marketingbureau gaan we de video sponsoren op de “socials”. Middels de eerder gemaakte online doelgroep bepaling kunnen we heel gericht de juiste kandidaat benaderen. Op deze manier zijn we vernieuwend en kunnen we een nieuwe en grotere doelgroep aanspreken.

 

Bij vragen sta ik of 1 van mijn collega’s voor u klaar.

 

 

Ondernemersdag 2017

Paul Bergs neemt de prijs in ontvangst 'Ondernemer van het jaar' van Flexibility. Gefeliciteerd Paul!



Voorzichtig herstel Limburgse arbeidsmarkt

Er komt dit jaar een eind aan de sterke toename van het aantal WW-uitkeringen in Limburg.

Dat voorziet het werkbedrijf UWV in de arbeidsmarktprognose voor 2014 en 2015.
Landelijk blijft het aantal uitkeringen wel nog stijgen.

 

Explosieve toename
Het aantal WW-uitkeringen in Limburg groeide de afgelopen jaren nog explosief: van 19.700 eind 2011 tot 29.600 eind 2013. Dat is een toename van 51%.

 

Krimp stagneert
Volgend jaar komt er een eind aan de aanhoudende krimp van de werkgelegenheid in Limburg. Voor dat jaar voorspelt het UWV een stabilisatie. Dit jaar al gaat het aantal vacatures vanuit het bedrijfsleven toenemen. Maar bij de overheid moet ook de komende tijd nog rekening gehouden worden met banenverlies.

 

Daling werkgelegenheid houdt nog aan
Anders dan in de rest van het land - waar de werkgelegenheid vanaf 2015 weer groeit - gaan in Limburg het komende anderhalf jaar nog redelijk veel banen verloren. Vooral in de zorg en bij het openbaar bestuur. Daarnaast lijdt ook de industrie nog onder de naweeën van de crisis. In 2015 is de verwachte daling van het aantal banen wel een stuk minder dan in 2014.

Bron: www.L1.nl